fulmore-hero-2

Apua HubSpot-käyttöönottoon ja kehitykseen

Autamme sitomaan HubSpotin asiakkuusprosessiinne ja liiketoimintanne tueksi.

HUBSPOT-KÄYTTÖÖNOTTO

Rakenna asiakkuusprosessi vahvan teknologian päälle 

fng-kaavio-detalji-musta-720x720

Oppiva asiakkuusprosessi HubSpotin päälle

Fulmore on asiakkuustoimisto, jonka erikoisalaa on pitkäjänteisen kilpailukyvyn kehittäminen.

Nousujohteinen kulku vaatii kokonaisuuden hallintaa, syy-seuraussuhteiden nopeaa hahmottamista ja oikeiden asioiden tunnistamista hälyn keskeltä.

Käytämme HubSpotia alustana, jolle yrityksenne voi alkaa rakentaa tehokkaampaa asiakkkuusprosessia – markkinointia, myyntiä, asiakkuuksien johtamista ja arvon kehittämistä sekä vahvistaa näihin liittyviä kyvykkyyksiään datan perusteella.

Hubspot tarjoaa erinomaisen perustan tehokkaalle ja dataohjatulle CRM-prosessille

Sujuva
Helppo käyttöliittymä varmistaa, että data pysyy ajan tasalla

HubSpotin käyttöliittymä koetaan tavallisesti hyvin intuitiiviseksi ja helpoksi hahmottaa. Sen vuoksi käytöstä saadaan järjestelmällistä. Samalla toimintamallit on helpompi ohjata yhteisiksi.

Tämä tarkoittaa sitä, että asiakasdata pysyy ajan tasalla ja aktiviteetit todella kirjataan, jolloin raportteihin voi luottaa. Näin HubSpot tukee asiakkuusprosessin johtamista datalla.

Yhteinen
Markkinoinnin ja myynnin yhteinen CRM purkaa siiloja

Markkinoinnin, myynnin ja asiakkuudenhoidon siiloutuminen estää laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamista ja heikentää asiakkuusprosessin tehoa.

HubSpotissa kaikki asiakkuusprosessin toiminnot ovat yhdessä järjestelmässä. Läpinäkyvä ja yhteinen järjestelmä auttaa syventämään yhteistyötä ja purkamaan organisaatiosiiloja.

Monipuolinen
HubSpot on laaja ja integroituu hyvin muihin järjestelmiin

HubSpot on monipuolinen ja niin laaja, että se riittää monien organisaatioiden CRM-tarpeisiin ilman lisäosia.

HubSpotin laajennettavuus ja integroitavuus muihin järjestelmiin – esim. sopimushallintaan, verkkokauppaan tai toiminnanohjaukseen – on erinomainen ja rajapinnat luotettavat.

HubSpot on tukeva teknologinen selkänoja asiakkuusprosessinne kehittämiseen!

Kolme erilaista käyttöönottomallia, joilla saat HubSpotista tehot irti

Tarjoamme HubSpot-käyttöönottoja kolmella eri mallilla riippuen yrityksenne tarpeista. Aloitetaan kartoittamalla yrityksenne tilanne ja tavoitteet. Varmistetaan sen kautta, mikä käyttöönottomalli sopii yrityksellenne parhaiten.

HubSpot-käyttöönotto-Fulmore-nopea

Nopea
Mahdollisimman suoraan käytäntöön

Nopea käyttöönotto on tarkoitettu yksittäisen tai useamman Hubin (Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, Content Hub, Operations Hub) nopeaan käyttöönottoon.

Tämä malli sopii organisaatioille, jotka tietävät melko tarkkaan, mitä tarvitsevat, mutta haluavat asiantuntijan hoitamaan HubSpotin teknisen käyttöönoton ja koulutuksen.

Hinta alk. 2400 € + alv.

HubSpot-käyttöönotto-Fulmore-perusteellinen

Laaja
Konsultatiivinen HubSpot-käyttöönotto

Laajassa käyttöönotossa Fulmoren asiantuntija auttaa yritystänne suunnittelemaan toimivan asiakkuusprosessin ja rakentamaan sen HubSpotin päälle.

Jos olette ottamassa HubSpotia käyttöön tilanteessa, jossa haluatte saada liiketoimintaanne tehoa, mitattavuutta ja selkeyttä, suosittelemme laajaa käyttöönottoa.

Hinta alk. 6000 € + alv.

HubSpot-käyttöönotto-Fulmore-operointi

Strateginen
Fulmore kumppanina asiakkuusprosessinne rakentamisessa

Fulmore auttaa yritystänne rakentamaan, kehittämään ja johtamaan koko asiakkuusprosessia ja sen tehoja.

Toteutamme kanssanne konsultatiivisen HubSpot-käyttöönoton, jonka jälkeen alamme johtaa asiakkuusprosessienne (markkinointi, myynti, asiakkuudenhoito, arvonkehitys) kehitystyötä kanssanne tai puolestanne. 

Tutustu toimintamalliimme!

Käyttöönottoja tuetaan usein rakentamalla viestintämateriaaleja, integraatioita ja parantamalla yrityksenne prosesseja. Aloitetaan kartoittamalla yrityksenne tilanne ja keskustellaan, millainen käyttöönottoprojekti yrityksellenne tarvitaan.

HUBSPOT-KONSULTOINTI

Oletko jo HubSpot-käyttäjä ja haluat saada enemmän tehoja irti yrityksenne asiakkuusprosessista?

Yritys kuin yritys tarvitsee tehokkaan tavan hankkia, pitää ja kehittää asiakkuuksiaan – siis tehokkaan asiakkuusprosessin.

HubSpot tarjoaa loistavat työkalut koko prosessin toteuttamiseen yhdessä järjestelmässä, jolloin kaikki asiakkuusprosessin toiminnot – markkinointi, myynti, asiakkuudenhoito ja arvon kehittäminen – palvelevat tehokkaasti liiketoiminnan tavoitteita.

Pelkkä toimintojen fiksu järjestäminen ja laadukas toteutus ei kuitenkaan riitä. Ilman kytkentää liiketoiminnan talousdataan vaikuttavuuden todentaminen jää puolitiehen. Tämän vuoksi olemme rakentaneet tavan, jolla HubSpot kytketään saumattomasti taloushallintonne tuottamaan tietoon.

Fulmoren konsultointipalvelut auttavat:

  • Suunnittelemaan ja kehittämään markkinoinnin, myynnin ja asiakkuudenhoidon toimintamalleja
  • Rakentamaan edellisiin tarvittavia teknisiä valmiuksia HubSpotin päälle
  • Ratkomaan HubSpotin käyttöön liittyviä arjen haasteita
  • Mittaamaan asiakkuusprosessin osien ja kokonaisuuden tuloksia nimenomaan liiketoiminnan näkökulmasta
  • Toteuttamaan markkinointia, myyntiä ja asiakkuudenhoitoa tehokkaammin
  • Integroimaan HubSpotia muihin järjestelmiin.

Me toimitamme parhaan osaamisen asiakkuusprosessin muotoiluun, kehittämiseen ja sen liiketoimintavaikutusten optimointiin HubSpotin päällä.

 

Aloita paremman kilpailukyvyn rakentaminen heti: Valitse Fulmore HubSpot-kumppaniksenne

Rakenna asiakkuusprosessi, joka vastaa yrityksenne tarpeita

Autamme aina rakentamaan asiakkuusprosessianne – markkinointia, myyntiä ja asiakkuudenhoitoa – tukevan käyttöönoton.

Emme tee pelkkää "teknistä suoritusta", vaan haluamme aina ymmärtää liiketoiminnan sen takana. Näin varmistamme, että HubSpot ja oma osaamisemme tukee yrityksenne toimintaa parhaalla tavalla.

Käyttöönottopalvelumme sisältävät aina:

  • Tutustumisen yrityksenne asiakkuusprosessiin – ja osaamisemme sen kehittämiseen kokonaisuutena
  • Asiakkuusprosessinne toimintamallien mallintamisen HubSpotin käytön näkökulmasta
  • Yrityksenne tarpeisiin määritellyn teknisen HubSpot-käyttöönoton tarvittaviin työkaluihin
  • Selkeän käyttökoulutuksen
  • Halutessanne tuen tiimillenne ensimmäisten käyttökuukausien ajaksi.

Aloita tästä!

Varaa 45 min tapaaminen asiantuntijamme kanssa.

Käymme läpi yrityksenne tavoitteet ja asiakkuusprosessin tilanne. Näin voimme rakentaa parhaiten yrityksellenne sopivan käyttöönoton.

Kartoitustapaaminen ei maksa mitään, mutta antaa saman tien apuja eteenpäin. Tapaamisen jälkeen saatte tarkan tarjouksen HubSpot-käyttöönotosta.