Nimetön suunnittelumalli-Nov-19-2021-01-05-21-72-PM

Markkinoinnin nykytilan auditointi

Mietityttääkö, miksi markkinointi ei tee tulosta? Katsotaan yhdessä!

Miksi markkinointi ei tee tulosta?

Tehoton tekeminen jäytää sekä tekijöiden että johdon moraalia, palaverit menevät selittelyksi ja kaikkien arki alkaa olla ikävää, vaikka markkinoinnin tekemisen kuuluisi olla siistiä. Fulmoren asiantuntija rientää lasit huurussa avuksesi. 

Haluatko saada nopeasti tiedon, mitä asialle pitäisi tehdä?

Fulmore markkinoinnin nykytila -auditointi on nopeasti toteutettava laaja-alainen katsaus markkinoinnin kokonaisuuteen. Se auttaa ottamaan otteen tehottomasta tekemisestä ja keskittymään markkinoinnissa oikeisiin asioihin.

Markkinoinnin nykytila -auditointi sopii yritykselle, jossa

  • Markkinointi on ”tarttis tehdä jotain” -tilassa ja tarvitaan selkeitä suuntaviivoja eteenpäin
  • Markkinointia tehdään, mutta tulosta ei tunnu syntyvän.
  • Markkinoinnin mittausdata on puutteellista tai tuloksia ei pystytä seuraamaan
  • Tarvitaan ylipäänsä ulkopuolinen mielipide siihen, mitä ja miten tehdään.

Varaa tapaaminen ja kysy lisää »

Auditoinnissa käymme läpi yrityksenne markkinoinnin peruspalaset:

  • Tunnettuuden rakentaminen
  • Brändimateriaalien nykytila
  • Liikenteenohjauksen kanavat ja toimintatavat
  • Liidintuotanto
  • Asiakastieto ja sen hyödyntäminen
  • Tulosten seuranta ja mittarointi
  • Markkinoinnin johtamisen tapa.

Kuinka auditointi etenee:

Auditointiprojekti sisältää yhteisen keskustelutilaisuuden, jossa konsulttimme jututtaa markkinointinne avainhenkilöitä. Palaverin jälkeen ammattilaisemme kasaa selkeän raportin ja tiekartan, kuinka markkinointia kannattaa lähteä viemään eteenpäin itsenäisesti tai kumppanin kanssa.

Saat siis ammattilaisen ehdotuksen siitä, miten asioita pitäisi lähteä viemään eteenpäin, mihin keskittyä ja miten kokonaisuus kannattaa toteuttaa.

Joko tartutaan toimeen?

Jos sovit auditoinnista tänään, niin saat asiantuntijan näkemyksiin pohjautuvat vinkit käyttöösi alle 14 vrk sisällä. Kokonaisuudessaan projekti vie sinun työaikaasi 2–4 tuntia.

Mikäli sinusta tuntuu, ettet saa markkinointibudjetistasi kaikkea irti, niin silloin on hyvä pysähtyä hetkeksi, ottaa askel taaksepäin ja kohdistaa resursseja uuden suunnan etsimiseen. Kysy lisää auditointipalvelustamme!

Haluatko, että vilkaisemme pellin alle?

Valitse sinulle sopiva tapaamisaika kalenterista tai laita viestiä alta ja soitamme sinulle!

Kysy lisää markkinoinnin auditista