Mietityttääkö, miten yrityksesi markkinointisuunnitelma kannattaa rakentaa?
Mietityttääkö, miten markkinointisuunnitelma kannattaa rakentaa? Jos haluat apua markkinoinnin suunnitteluun, olet parin klikkauksen päässä oppimisesta.
Olemme kasanneet avuksesi oppaan, joka avaa toimintamallin ja rakenteen, jota käytämme niin oman kuin asiakkaidemme markkinoinnin suunnittelun selkärankana.
Oppaassa käymme läpi perusteet, kuinka:
- Määrität markkinoinnin tavoitteet tarpeeksi tarkasti
- Sidot tavoitteet mittareihin, joilla seuraat tuloksia
- Puhuttelet kohderyhmääsi tehokkaasti
- Budjetoit markkinointia realistisesti
- Valitset tehokkaat työkalut ja kanavat
Opas etenee rakenteeltaan 10 perusvaiheen kautta, joten sitä on helppo seurata ja käyttää työkirjana yrityksesi markkinointia analysoidessa tai suunnitellessa.
Lataa maksuton OPAS
Täytä lomake ja tilaa uutiskirjeemme, niin saat itsellesi maksuttoman oppaan. Tilaus ei sido sinua mihinkään, muuhun kuin oppimaan.