mittaaminen_webinaari_12_16

Matematiikka markkinoinnista myyntiin

Lataa webinaaritallenne alta

Myynnin keskeisimmät tunnusluvut ja niiden johtaminen

Sitä saat, mitä mittaat, mutta mittaatko ja johdatko oikeita asioita? Tässä webinaarissa käymme läpi keskeisimmät tunnusluvut muutaman case-esimerkin kautta sekä markkinoinnin että myynnin johtamisen osalta.

Sisältö: 

  • Markkinoinnin keskeisimmät mittarit
  • Myynnin keskeisimmät mittarit
  • Asiakkuudenhoidon keskeisimmät mittarit
  • Case-esimerkit B2B- ja B2C-myyntiin sekä verkkokauppaliiketoimintaan
  • Eri järjestelmissä hajallaan olevan datan tekeminen käyttökelpoiseksi

Täytä sähköpostiosoitteesi oheiseen lomakkeeseen, niin pääset katsomaan tallenteen!

Lataa maksuton webinaaritallenne