fulmore-hero-2

Apua HubSpot-käyttöönottoon ja kehitykseen

Autamme sitomaan HubSpotin asiakkuusprosessiinne ja liiketoimintanne tueksi.

JOKAINEN ORGANISAATIO TARVITSEE TAVAN HANKKIA, PITÄÄ JA KEHITTÄÄ ASIAKKUUKSIA

fng-kaavio-detalji-musta-720x720

Rakenna oppiva asiakkuusprosessi HubSpotin päälle

Fulmore on asiakkuustoimisto, jonka erikoisalaa on pitkäjänteisen kilpailukyvyn kehittäminen.

Nousujohteinen kulku vaatii kokonaisuuden hallintaa, syy-seuraussuhteiden nopeaa hahmottamista ja oikeiden asioiden tunnistamista hälyn keskeltä.

Käytämme HubSpotia alustana, jolle yrityksenne voi alkaa rakentaa tehokkaampaa asiakkkuusprosessia – markkinointia, myyntiä, asiakkuuksien johtamista ja arvon kehittämistä sekä vahvistaa näihin liittyviä kyvykkyyksiään datan perusteella.

KOLME ERILAISTA KÄYTTÖÖNOTTOMALLIA

Tarjoamme HubSpot-käyttöönottoja kolmella eri mallilla riippuen yrityksenne tarpeista. Aloitetaan kartoittamalla yrityksenne tilanne ja tavoitteet. Varmistetaan sen kautta, mikä käyttöönottomalli sopii yrityksellenne parhaiten.

HubSpot-käyttöönotto-Fulmore-nopea

Nopea
Mahdollisimman suoraan käytäntöön

Nopea käyttöönotto on tarkoitettu yksittäisen tai useamman HubSpot-työkalun (Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub, Content Hub, Service Hub) nopeaan käyttöönottoon.

Nopea käyttöönotto on tarkoitettu organisaatioille, jotka tietävät melko tarkkaan, mitä tarvitsevat, mutta haluavat asiantuntijan tukemaan työkalun teknistä käyttöönottoa.

Hinta alk. 2400 € + alv.

HubSpot-käyttöönotto-Fulmore-perusteellinen

Laaja
Konsultatiivinen HubSpot-käyttöönotto

Laajassa käyttöönotossa Fulmoren asiantuntija auttaa yritystänne suunnittelemaan toimivan asiakkuusprosessin ja rakentamaan sen HubSpotin päällä.

Jos olette ottamassa HubSpotia käyttöön tilanteessa, jossa haluatte saada liiketoimintaanne tehoa, mitattavuutta ja selkeyttä, suosittelemme laajaa käyttöönottoa.

Hinta alk. 6000 € + alv.

HubSpot-käyttöönotto-Fulmore-operointi

Kokonaan ulkoistettu
HubSpot-käyttöönotto + Fulmore Operointi

Fulmore Operointi on palvelu, jossa autamme  yritystänne rakentamaan, kehittämään ja johtamaan koko asiakkuusprosessiaan.

Toteutamme kanssanne konsultatiivisen HubSpot-käyttöönoton, jonka jälkeen alamme johtaa asiakkuusprosessienne (markkinointi, myynti, asiakkuudenhoito, arvonkehitys) kehitystyötä kanssanne tai puolestanne. 

Pyydä kustannusarvio!

Tarvitsetko lisäksi jotain muuta?

Käyttöönottoja tuetaan usein rakentamalla viestintämateriaaleja, integraatioita ja parantamalla yrityksenne prosesseja. Aloitetaan kartoittamalla yrityksenne tilanne ja keskustellaan, millainen käyttöönottoprojekti yrityksellenne tarvitaan.

Aloita paremman kilpailukyvyn rakentaminen heti

Rakenna asiakkuusprosessi, joka vastaa yrityksenne tarpeita

Autamme aina rakentamaan asiakkuusprosessianne – markkinointia, myyntiä ja asiakkuudenhoitoa – tukevan käyttöönoton.

Emme tee pelkkää "teknistä suoritusta", vaan haluamme aina ymmärtää liiketoiminnan sen takana. Näin varmistamme, että HubSpot ja oma osaamisemme tukee yrityksenne toimintaa parhaalla tavalla.

Käyttöönottopalvelumme sisältävät aina:

  • Tutustumisen yrityksenne asiakkuusprosessiin – ja osaamisemme sen kehittämiseen
  • Yrityksenne tarpeisiin määritellyn teknisen HubSpot-käyttöönoton tarvittaviin työkaluihin.
  • Selkeän käyttökoulutuksen.

Aloita tästä!

Varaa 45 min tapaaminen asiantuntijamme kanssa.

Kartoitetaan yhdessä yrityksenne tilanne ja tavoitteet, jotta voimme rakentaa parhaiten yrityksellenne sopivan käyttöönoton.

Kartoitustapaaminen ei maksa mitään, mutta antaa paljon apuja eteenpäin. Tapaamisen jälkeen saatte tarkan tarjouksen HubSpot-käyttöönotosta.