Jokainen yritys tarvitsee toimivan tavan hankkia asiakkaita
Asiakashankinnan prosessien tulee kehittyä yrityksen kasvaessa. Mikäli kehitys ei pysy riittävän nopeana, asiakasmäärän kasvu alkaa hidastua ja muuttua haasteeksi.
Tämän webinaarin sisältö on suunnattu erityisesti kasvusta kiinnostuneille yritysjohtajille ja omistajille.
Tarjolla on kahden huippuasiantuntijan, Jussi Junikan ja Jussi Alamäen, johdolla syventyminen markkinoinnin ja myynnin skaalaamisen kasvun tukena sekä konkreettisia työkaluja kasvustrategian kehittämiseen.
Katso tallenne alta. Voit myös ladata alla olevalla lomakkeella webinaarissa mainitut työkalut käyttöösi.
PS. Huomaa myös webinaarisarjan ensimmäinen osa:
Miten asiakashankinta saneerataan ilman tuloksien tippumista ›
- Esittelemme selkeän ja toimivaksi testatun mallin asiakkuusprosessien jäsentämiseen ja tarkasteluun.
- Avaamme asiakashankinnan prosessien maturiteetin ja organisaation kehitysvaiheen välistä suhdetta sekä sen aiheuttamia haasteita.
- Käymme läpi työkalut muutostarpeiden tunnistamiseen ja kehityskohteiden priorisointiin omassa yrityksessä.
- Tarjoilemme kasan esimerkkejä ja vastaamme osallistujien kysymyksiin.

Jussi Alamäki, Myynnin johtokeskus
Jussi Alamäki on kerännyt lähes kahden vuosikymmenen verran kokemusta myynnin ja myynnin kehittämisen parissa. Hänen erityisosaamisensa on B2B-maailmassa, mutta hänellä on myös arvokasta tietämystä B2C-myynnistä ja laaja tuntemus eri toimialoista. Lisäksi hän on aktiivisesti mukana startup-yrityksissä ja innovaatioiden kaupallistamisessa.
Jussin vahvuus piilee myyntiprosessien kehittämisessä, oli sitten kyseessä täysin uusi prosessi tai jo olemassa olevan parantaminen. Hänellä on taustallaan vankka tieteellinen koulutus Helsingin kauppakorkeakoulusta (KTM 2008), mutta hän lähestyy myyntiin liittyviä haasteita aina käytännönläheisesti ja asiakkaan tarpeiden pohjalta.

Jussi Junikka, Fulmore
Jussi Junikka on Asiakkuustoimisto Fulmoren toimitusjohtaja, yrittäjä ja liiketoimintakonsultti, jolla on pitkä kokemus pk-yritysten kasvattamisesta strategisen markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen työkaluilla.
Jussi on rakentanut monipuolisen kokemuksen erilaisista liiketoimintamalleista sekä niiden vaatimista asiakashankintaprosesseista niin kuluttaja- kuin B2B-markkinassa. Pitkä käytännön kokemus viestinnän suunnittelusta, johtamisesta ja tulosten mittaamisesta tarjoavat kouluttajana suuren poolin esimerkkejä ja vertailukohtia.